Pages

Monday 26 November 2012

MAHA 2012 @ UPM Serdang

sabtu lepas aku g sini...plan igt nak g times square nak cari baju untuk dinner ofis husband aku..so plan kite bertukar ke sini...x pe ari esok masih ade..

aku sampai kat sini dalam kol 3 petang..cuace mase ni mmg panas terik gak..mcm nak hujan je tapi x hujan pon..aku g booth agro je x larat la nak g tempat lain.. penat nak bw anak2 lagi..sape yang tahu pasal MAHA ni tau la ape yang ade kat sini lagi..nak kate murah kat sini entah lah..cume aku rase durian, manggis, rambutan je murah je kot, yang lain same je kat pasar2..



ni die Giant Jackfruit..x beli pon..
musang king sekilo RM9, D24 RM5..kat lua x dapek harga cm ni sekilo, aku ambek 2 biji durian musang king RM37, memang puas

Mak & MIL 
posing jap
da lame x ambek gmbar berdue cm ni..
kat sini je la yang aku pegi..boring lahh, penat sebab daniel meragam x cukup tidor plan seterusnye adalah lebih baik balik umahhh saje..

No comments:

Post a Comment